Přejít k hlavnímu obsahu

eticky_kodex

Etický kodex společnosti

Conectart a.s.,Vinohradská 3217/167,100 00 Praha 10

IČ: 07877935

zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze

jejich zaměstnanců a třetích subjektů spolupracujících se společností na základě mandátní smlouvy, smlouvy o spolupráci nebo obdobné smlouvy

I. Úvod

Posláním Etického kodexu společnosti Conectart a.s. (dále jen „Kodex“) je stanovit etické normy chování – základní principy, které bude společnost Conectart s.r.o. dodržovat při poskytování služeb svým klientům jako fyzickým osobám, které nevstupují do vztahu s Conectart a.s. v rámci své podnikatelské činnosti.

Cílem kodexu je

  • zvyšovat ochranu klientů jako spotřebitelů
  • napomáhat klientům porozumět povaze a obsahu poskytovaných služeb
  • napomáhat prosazování korektních vztahů mezi Conectart s.r.o. a klienty a zlepšovat úroveň služeb
  • podpořit rozvoj služeb na trhu

Kodex, k jehož dodržování se Conectart a.s. dobrovolně zavazuje, je tvořen Úvodem, základními principy chování Conectart a.s., uplatňováním kodexu, stížnostmi a podněty a institucionálním zajištění.

II. Principy chování

A. Dodržování etických a právních norem

Společnost Conectart a.s. při výkonu své činnosti na trhu nad rámec svých zákonných povinností dodržuje etická pravidla upravující postupy a chování vůči klientům uvedená v Kodexu. 

B. Dodržování principu rovného a nestranného jednání

Společnost Conectart a.s. přistupuje ke všem svým klientům nestranně a neuplatňuje neodůvodněná zvýhodnění.

C. Výkon činnosti s odbornou péčí

Conectart a.s. poskytuje svým klientům služby kvalifikovaně, profesionálně, čestně a svědomitě, s řádnou péčí, s přihlédnutím k individuálním podmínkám a požadavkům klientů. Zaměstnanci společnosti Conectart s.r.o. při komunikaci se zákazníky poskytují informace přesně a bez zbytečných průtahů.

D. Průhlednost a srozumitelnost informací

Conectart a.s. poskytuje klientům ohledně svých služeb a podmínek, za kterých jsou nabízeny, nezkreslené, pravdivé a jasné informace, srozumitelné pro průměrného klienta, na kterého je daný produkt zaměřen.

E. Povinnost poskytovat dostatečné informace před uzavřením smlouvy

Společnost Conectart a.s. poskytuje svým klientům dostatečné informace a vysvětlení týkající se budoucího nebo existujícího smluvního vztahu klienta se společností Conectart a.s., včetně nabízené služby.

F. Dodržování pravidel pro reklamní a propagační činnost

Při propagaci svých služeb a reklamní činnosti společnost Conectart a.s. uvádí pravdivé informace, bez prvků klamavé reklamy, nezamlčuje důležité skutečnosti a nenabízí výhody, které nemůže zaručit. Dodržuje principy serióznosti reklamy, což platí i pro srovnávání vlastní služby se službami konkurence.

G. Dodržování dobrých mravů, pravidel hospodářské soutěže, obchodních zvyklostí a poctivého obchodního styku

Conectart a.s. dodržuje dobré mravy, pravidla hospodářské soutěže, obchodní zvyklosti a pravidla poctivého obchodního styku. Conectart a.s. soutěží s konkurenty nabídkou kvalitních služeb a nepodbízí se klientům poskytováním neodůvodněných výhod.

H. Dodržování ochrany osobních údajů a důvěrnosti obchodních informací

Conectart a.s. zachovává důvěrnost informací souvisejících se smluvním vztahem ke klientovi a dodržuje povinnost mlčenlivosti. Osobní údaje o klientovi zpracovává v souladu se zákonem na ochranu osobních údajů.

I. Informace o postupu pro podání podnětu nebo stížnosti klienta a o způsobu jejího vyřízení

Conectart a.s. seznamuje svého klienta s možností podat podnět nebo stížnost na její činnost a s postupem uplatňovaným ve společnosti Conectart a.s. pro řešení stížnosti, včetně možnosti dalšího postupu v případě jejího nevyřízení nebo nespokojenosti klienta s vyřízením stížnosti.

III. Pravidla poskytování služeb a možnost ukončení hovoru

Hovor se zákazníky vede operátor podle předem stanovených pravidel. Každému zákazníkovi a jeho dotazu věnuje operátor maximální pozornost. Každý zákazník si zaslouží ze strany operátora příjemný a slušný hovor. Po skončení hovoru se operátor rozloučí způsobem odpovídajícím základním normám slušného chování.

V případě, že klientovy požadavky výrazně přesahují rámec služeb poskytovaných informační linkou 1188 a/nebo klient zároveň překračuje osobní hranice operátora (např. má na operátora zjevné či skryté sexuální nebo urážlivé narážky), může operátor linky hovor ukončit.

IV. Uplatňování kodexu

Conectart a.s. zveřejňuje Kodex na svých internetových stránkách a vhodným způsobem informuje své klienty o tom, kam se mohou obracet se svými podněty a případnými stížnostmi. Každý spotřebitel, který využil služby společnosti Conectart a.s., má plné právo uplatňovat svou případnou stížnost v prvé řadě písemně na adrese: Conectart a.s.
, Vinohradská 3217/167,100 00 Praha 10 nebo na e-mailové adrese: reklamace@conectart.cz.

Conectart a.s. se zavazuje každou případnou stížnost řádně prověřit a dojít společně s klientem ke smírnému řešení. Conectart a.s. se zavazuje vyřešit stížnost a písemné vyjádření ke stížnosti s návrhem řešení předložit klientovi.

V. Stížnosti a podněty

Pokud má klient pochybnosti o souladu chování společnosti Conectart a.s. s ustanovením Kodexu, může podat  podnět nebo stížnost k vnitřnímu prošetření souladu jejího chování s Kodexem.

VI. Dodržování etického kodexu

Dodržování tohoto Kodexu bude sledováno oddělením vnitřní kontroly společnosti Conectart a.s., které se bude zabývat jednotlivými podněty nebo stížnostmi týkajícími se důvodného podezření z porušování Kodexu.

Conectart a.s. bude průběžně monitorovat uplatňování Kodexu v praxi a v případě potřeby a na základě vyhodnocení jeho účinnosti jej aktualizovat. Hodnocení účinnosti Kodexu a jeho uplatňování bude prováděno i s ohledem na podněty od klientů a spotřebitelských organizací.

Při porušení Kodexu přijímá Conectart a.s. vůči svým zaměstnancům přiměřená opatření v souladu s pracovně právními předpisy (např. morální, finanční povahy). Následky porušení Kodexu ze strany externích spolupracovníků jsou řešeny v souladu s příslušnou smlouvou uzavřenou mezi společností Conectart a.s. a externím spolupracovníkem a vyplývají rovněž z právních předpisů o náhradě škody apod.

Pro zaměstnance společnosti nabývá tento kodex účinnosti dnem uvedeným v příslušném vnitřním předpisu společnosti. Pro externí spolupracovníky společnosti nabývá účinnosti v souladu s aktualizací všeobecných obchodních podmínek podle příslušných smluvních ujednání nebo podepsání dodatku příslušné smlouvy.

 

V Praze dne 1. 8. 2016
Conectart a.s.